0

produse in coș

0,00 LEI

Coşul tău este gol!

Compania Alir-Comerţ este cel mai mare furnizor de veselă profesională şi de uz casnic din Moldova.
Pentru membrii Echipei noastre oferim condiţii confortabile de muncă, o retribuţie concurenţială, programe motivaţionale, posibilităţi de instruire.
Dacă vreţi să vă alăturaţi Echipei noastre, expediaţi CV-ul Dumneavoastră desfăşurat la adresa konkurs.HR@yandex.ru
 
Suntem în căutare de :
 
BRAND MANAGER
Cerințe față de candidat:

• Studii superioare de profil (economie/marketing);
• Experiență în domeniul brand-managementului, managementului vânzări și marketingului minim 3 ani;
• Experiență în promovarea unui nou brand pe piață;

Abilități de negogiere
• Experiență în organizarea prezentărilor (abilități în arta prezentării);

Persoană energică, orientată spre rezultat, responsabilă, cu spirit de inițiativă și creativitate

Responsabilități:
• Gestionarea brandului/brandurilor pe un termen lung;
• Asigurarea respectării obiectivelor de vânzări pentru toate categoriile de client;
• Analiza concurenților, analiza prezenței în centrele comerciale în comparație cu concurenții;
• Desfășurarea prezentărilor/negocierilor cu clienții;
• Elaborarea documentației necesare (rapoarte, analize).

Condiții:
- Loc de muncă confortabil în oficiu, situat în sectorul Botanica;
- Regim de lucru- luni-vineri de la 8.30 până la 17.30 (pauză de masă 1 oră) sâmbătă, duminică- zile libere;

- Salariu decent și achitat fără de întârzieri;

- Masa este achitată din contul companiei;
- Pachet social deplin;
- Colectiv pritenos și conducători obiectivi!

 

MANAGER IMPORT

Cerințe față de candidat: 

Studii superioare;
Utilizator avansat PC, cunoașterea programelor Office;

Cunoașterea la nivel înalt a limbilor- română, rusă și engleză (corespondența de afaceri);

Experiуnța în domeniul dat este binevenită;

Abilități de comunicare de afaceri;

Capacitatea  de lucru în programul 1 C va fi un avantaj.

 

Obligațiuni:
 

Corespondența cu partenerii de afaceri în limba română, rusă și engleză;
Pregătirea documentației pentru efectuarea comenzilor;

Verificarea listelor de prețuri pentru expedierea către furnizori;

Verificarea comenzilor efectuate;

Elaborarea rapoartelor necesare;

Introducerea noilor produse de la furnizori, în programul 1 C.

Condiții de muncă:

- Loc de muncă confortabil în oficiul situat în sectorul Botanica;
- Regim de lucru- luni-vineri de la 8.30 până la 17.30 (pauză de masă 1 oră) sâmbătă, duminică- zile libere;

- Salariu decent și achitat fără de întârzieri;

- Masa este achitată din contul companiei;
- Pachet social deplin;
- Colectiv pritenos și conducători obiectivi

 

MANAGER MARKETING

 Ce fel de angajat căutăm?

- Energic;

- Pozitiv;

- Creativ;

- Punctual;

- Cu dorință de a învăța și a se dezvolta.

 

Obligațiuni:

  • Participarea la crearea și realizarea strategiei de marketing a Companiei;
  • Planificarea, organizarea și efectuarea evenimentelor de marketing, a campaniilor publicitare, PR-promoțiilor și analiza eficienței acestora;
  • Organizarea acțivităților de promovare a imaginii companiei prin intermediul site-ul companiei și rețelelor de socializare (Facebook), PR promoțiilor și altor metode de promovare;
  • Completarea permanentă a site-ului cu conținutul necesar;
  • Analiza concurenților de pe piață;
  • Organizarea și efectuarea diferitor analize în domeniul marketingului;
  • Participarea activă la crearea diferitor promoții și evenimente pentru promovarea produselor companiei;
     

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul marketingului;
  • Cunoașterea la nivel înalt a limbii române și ruse (engleza va fi un avantaj);
  • Experiență de muncă într-o funcție similară 1-2 ani (vor fi analizați și candidații fără de experiență însă cu studii superioare finisate în domeniul marketingului);
  • Aptituduni de negociere;
  • Cunoașterea programului 1 С va fi un avantaj;
  • Utilizator avansat calculator;
  • Abilitate de lucru cu  Photoshop va fi un avantaj;
  • Experiență în organizarea evenimentelor marketing;
  • Comunicabilitate, responsabilitate, spirit oraganizatoric, creativitate, abilitate de a învăța rapid.

 

Condiții de muncă:
- Loc de muncă confortabil în oficiu, situat în sectorul Botanica;
- Regim de lucru- luni-vineri de la 8.30 până la 17.30 (pauză de masă 1 oră) sâmbătă, duminică- zile libere;

- Salariu decent și achitat fără de întârzieri;

- Masa este achitată din contul companiei;
- Pachet social deplin;
- Colectiv pritenos și conducători obiectivi;

 

MERCHANDISER

Cerințe față de candidat:

  • Studii medii/superioare;
  • Cunostințe de bază în domeniul marketingului;
  • Întelegerea planogramelor;
  • Experiență de muncă în calitate de merchandiser va fi un avantaj;
  • Persoană dinamică;
  • Bune abilităţi de comunicare;
  • Cunoaşterea limbilor română şi rusă;
  • Rezistență la stres;
  • Seriozitate;
  • Responsabilitate

Obligațiuni:

  • Aranjarea și menținerea în ordine a mărfii în sala de comerț;
  • Verificarea aranjării mărfii conform planogramei;
  • Pregătirea și evidența documentației necesare;
  • Elaborarea rapoartelor necesare etc.

Condiții de muncă:

  • Loc de muncă confortabil; 
  • Regim de lucru- luni-vineri de la 8.30 până la 17.30 (pauză de masă 1 oră) sâmbătă, duminică- zile libere; 
  • Salariu decent și achitat fără de întârzieri; 
  • Pachet social deplin;
  • Colectiv pritenos și conducători obiectivi;